donderdag 5 juli 2012

Lieke van Lexmond weer vrijgezel


Lieke van Lexmond weer vrijgezel

De relatie van Lieke van Lexmond (30) en Jurriaan Oerlemans is voorbij. Het stel was in totaal vijf maanden bij elkaar.

Dat meldt de woordvoerder van de actrice aan Shownieuws. “Ik kan bevestigen dat Lieke en Jurriaan uit elkaar zijn. Ongeveer anderhalve week geleden heeft Lieke de relatie verbroken.”

Wat de oorzaak van de breuk is wil het management van de sexy actrice annex presentatrice niet melden. Lieke verloor op haar verjaardag dit jaar, zes februari, haar hart aan de 43-jarige miljonair Jurriaan, de broer van Reinout Oerlemans en zwager van Danielle Overgaag.

Eerder had ze relaties met Aki van Andel, Jeroen Kool, acteur Mark van Eeuwen, Stef Zantman en Jeroen Rietbergen.

Het is over en uit tussen RTL-ster Lieke van Lexmond en Jurriaan Oerlemans. De actrice en presentatrice heeft na nog geen vijf maanden een punt achter de relatie gezet. Dit bevestigt het management van Van Lexmond aan Shownieuws. “Ik kan bevestigen dat Lieke en Jurriaan uit elkaar zijn”, zegt haar manager tegen het SBS 6-programma. “Ongeveer anderhalve week geleden heeft Lieke de relatie verbroken.” Op 6 februari van dit jaar, op Liekes verjaardag, sloeg de vonk over tussen haar en Jurriaan, de broer van Reinout Oerlemans.

Van Lexmond was eerder samen met toetsenist Jeroen Rietbergen. Vervolgens had ze een knipperlichtrelatie met Goede Tijden, Slechte Tijden-acteur Mark van Eeuwen.

Eerder liet Lieke van Lexmond nog weten blij te zijn met een oudere vriend.

Lieke van Lexmond (30) was blij dat ze een oudere vriend met meer levenservaring heeft.

"Misschien komt dat omdat ik al 14 jaar werk en daardoor anders reageer dan iemand die net begint en alles nog moet ontdekken. Ik vind het daarom heel fijn dat hij iets ouder is", legt de presentatrice uit in het AD.

Lieke was even dolgelukkig met de 43-jarige miljonair Jurriaan Oerlemans. "Ik bewonder hem echt qua persoonlijkheid. Ik ben trots op hoe hij in het leven staat. Vol nieuwsgierigheid en passie. Hij is heel krachtig, staat er echt en hij beschikt over lef. Maar het meest mooie is dat ik direct een connectie met hem voelde. Dat heb ik minder met jongens van mijn eigen leeftijd."

Jurriaan heeft drie kinderen uit een eerdere relatie. Lieke van Lexmond kan goed met ze opschieten, maar ze wil de boel niet forceren. "En ik heb zeker niet de ambitie om de moeder te gaan uithangen, want zij hebben al een moeder." Zelf aan kinderen beginnen is - net als samenwonen - nog niet aan de orde, zo liet de presentatrice weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten